Subscribe News Feed Subscribe Comments

cuti dah nak habis

Argh sedar xsedar cuti da nak abes da.
Aku xpuas main game lagi, xpuas tido lagi, xpuas bermalasan lagi (macam rajin sangat je klo kat klas hehe)
Tapi nak wat cane, cuti da habis gak. Tinggal sminggu je...
So before cuti abes, ade bende2 yang aku perlu lakukan.
> Daftar kelas NGAN SEGERE (haha yang ni sebab kne wat, klo x mampos aku xde klas sem dpan dala kne brebot ngan budak yang xnak klas PM Harun huahua)
> Betolkan jadual tidor (klo x mmg bangon petang la tyap2 ari)
> Gi berkepo pasal result orang (ble sem baru start mesti cam da basi da isu ni, so kne la kepo skarang)
> Beli beg skola baru yaay (beg acca da xlawa, beg maxis da koyak, ame da xde beg so kne la beli beg baru (alasan haha))
> Berkaitan ngan yang di atas, klo beg baru mesti penselcase pon baru gak (yeah dan alat tulis pon sume kne baru gak)
> Beli sliper baru (sliper lame da hancor, sdey)
ade pape lagi x aku kne wat haa Paan?

1 comments:

Huril 'Ain said...

errr.... selipar aku??????? *masih menunggu*
jgn tak masukkan dalam list, ame!!

ps, pm HARUN???? haha..

 
fastrack july 2006 | TNB